lunes, 24 de noviembre de 2008

Espots interactius

Uns diran que son noves finestres d’explotació, mentre que per altres no deixa de ser una molèstia més a tenir en compte en el mercat tan canviant en el que vivim.

El que estar clar és que la televisió intercativa obre les portes als més creatius, i les tanca a aquells que viuen dels anuncis de tota la vida, que només bombardegen als espectadors amb el nom de la marca i un jingle passat de moda.

Ara un pot fer anuncis i que els espectadors decideixin veure’l i interactuar amb la marca. I axiò reforça molts valors i vincles amb els clients. Perquè ja no només es tracta de estar davant la televisió, sinò que si una persona decideix interactuar és positiu des de dos aspectes: primer perquè ha vist l’anunci i li ha cridat l’ateció, la qual cosa reforça el record de la marca, i per altra banda, perquè al interactuar obre les portes de casa seva a la marca i adquireix i assumeix els seus beneficis.

Per altra banda, considero molt important el que passa amb la resta d’espots que es van emetent mentre un espectador ha decidit passar aquella estona només amb la marca que ha triat.

Axiò comporta un repte molt gran pels anunciants, que més enllà de voler ser triats per reforçar els seus valrs i posicionament, ho han de fer pel simple fets de ser vistos, doncs si l’espectador tria interactuar amb la competència, deixarà de veure el nostre espot, i al preu que van els anuncis, és una cosa que no pot succeir.

No hay comentarios: