lunes, 17 de noviembre de 2008

Amiga Carla

Amiga Carla,

Este mes tenemos una oferta que segura será de tu interés...

 

Doncs, per començar, amiga no sóc. No hi ha cap e-mail que fassi més ràbia que aquell que et tracta com una amiga quan ni tan sols saps perquè te l’envien. Una acció de Marketing directe ha de ser eficaç, perquè fer-la per fer no reporta beneficis.

A mi l’únic que em produeix rebre e-mails de marques o empreses que no m’interessen és alèrgia. Crec que deixa de ser efectiu en el moment en que no t’interessa la seva informació.

També està bé que aquests e-mails et tractin de la manera correcte, amb el to que toca i els missatges adequats. No es tracta de vendre a tots el mateix. Crec que s’haurien de realitzar diferents missatges en funció dels diferents públics objectius.

Potser llavors sí seria una bona manera de captar nous clients, fidelitzar els que ja es tenen o informar sobre nous productes i ofertes.

Realment es tracti de l’acció que es tracti, si no es porta a terme tenint en compte el públic i realitzant-lo de la manera correcta, no funciona i es torna contraproduent, perquè agafes “mania” a la marca i l’hi associes valors negatius.

No hay comentarios: