La Vanguardia publica un article on informa dels resultats d’un estudi sobre les xarxes socials anomenat “El fenómeno de las redes sociales. Percepción, usos y publicidad”.
En ell es desprèn que un 50% dels internautes d’Espanya esta en alguna xarxa social, i que només un 18% l’utilitza per conèixer gent nova. Amb això veiem que la majoria dels que l’utilitzen ho fan per comunicar-se amb els seus amics, o com a element socialitzador.
Això comporta que la interactivitat és un valor molt en alça, especialment en la comunicació més personal. Tot i això, també es poden utilitzar amb finalitats més professionals, doncs permet el contacte entre excompanys de feina per estar al dia de les seves innovacions, etc. Això li dona un potencial a nivell publicitari molt gran, doncs permet adequar-hi continguts en funció dels diferents usos que se li donen.
Per entendre-ho, si una persona al parlar amb un amic al facebook ho fa quasi exclusivament per motius laborals, o forma part d’un grup relacionat amb la seva feina, la publicitat que s’hi podria incertar podria estar relacionada amb els temes o interessos d’aquests.
El mateix és aplicable a tota la resta de situacions i tipus de relacions que s’hi produeixen. Per això és important per les empreses conèixer aquestes eines i donar-los la importància que es mereixen. Quin element més favorable hi ha que crear un grup de l’empresa i que els diferents empleats en formin part? Doncs es tracta d’un element que permet relacionar la feina amb la vida privada i associar els valors positius al temps lliure de les persones.
el link de la noticia és el següent:
http://www.lavanguardia.es/internet-y-tecnologia/noticias/20081119/53581913681/uno-de-cada-dos-internautas-espanyoles-usa-habitualmente-redes-sociales.html
miércoles, 19 de noviembre de 2008
Suscribirse a:
Enviar comentarios (Atom)
No hay comentarios:
Publicar un comentario