martes, 11 de noviembre de 2008

Passant dels banners

A la classe passada vam estar parlant de banners. Com a element publicitari a Internet crec que és una eina més, però no la millor. Potser al principi sí que podia cridar l’atenció, però no actualment.

L’altre dia estava navegant per Internet i sento com si rebés un missatge, miro el mòbil i veig que no. I quan es va repetir me’n vaig adonar que era un banner de la web a la que estava. Per tant, podria ser cridaner, però a mi em van fer falta dos vegades per adonar-me’n i, ara que hi penso, no sé ni què anunciava, ni la marca ni res.

Diria que els únics banners que poden funcionar són els que tenen un element que crida molt l’atenció, ja sigui per l’acció, pels colors, música, etc. Però realment costa molt que ens hi fixem.

El nostre ull s’ha acostumat a ignorar els espais on hi ha banners, fins al punt que en algunes webs on els menús a la dreta i esquerra són en requadres de colors els ignorem perquè l’ull els detecta com si fossin banners.

Per tant, per bé que és una eina que s’ha de tenir en compta al anunciar-se a Internet, crec que no ha de deixar de ser un element més de la campanya i que, si volem que funcioni, ha de ser molt cridaner i imaginatiu.

No hay comentarios: