domingo, 26 de octubre de 2008

Publicitat per tots

El marketing viral, els blogs i les webs de particpació han obert la “publicitat” a tothom. Ja no és cosa de les grans empreses amb grans pressupostos per realitzar anuncis i comprar mitjans, sinó que quaslsevol petita empresa amb una mica d’ingeni, pot aconseguir una mica de  notorietat.

Això sí, dependrà molt de la creativitat i l’originalitat de l’acció que es porti a terme. Però si més no, la publicitat s’ha democratitzat, en certa manera, perquè els nivells de gran difusió encara estan en mans de les principals empreses.

El millor de tot, és que amb el marketing viral i la resta d’eines que estan a  l’abast de tots a la xarxa, és que cada petita empresa pot intentar trobar la manera d’arribar al seu públic objectiu, segurament un nínxol petit i ben definit, d’una manera més directa i clara. I amb una mica de sort, transcendir part d’aquest nínxol i arribar més enllà per obrir-se a nous públics.

Crec que és una situació molt bona i que dóna moltes oportunitats a empreses que potser d’una altra manera no tindrien mitjans per fer publicitat convencional més enllà de la ràdio local.

No hay comentarios: