jueves, 9 de octubre de 2008

Ningú o algú?

 

Amb les webs 2.0 i la popularització dels blogs, s’ha produït un fenomen interessant. Ara qualsevol persona que no té cap càrrec rellevant ni destaca en cap aspecte, es pot tornar rellevant o conegut a través del seu blog personal.

I això no succeeix només a nivell personal, sinó també en l’àmbit de l’empresa. En els habituals clippings que es realitzen a les empreses per controlar les aparicions en mitjans de comunicació del nom de la companyia, els productes o marques, dels alts càrrecs, entre altres, se li sumen ara les aparicions als blogs. I és aqui on els treballadros que escriuen blogs personals mencionen aspectes laborals o realcionats amb les temàtqiues que dominen es fan visibles per la resta.

El món dels blogs s’ha convertit en una eina per moltes persones d’expressar les seves ideeas, que d’altra manera igual no podrien fer-ho. Ara bé, fins a quin punt això és beneficiós o negatiu per les empreses (en tant que per bé que en uns casos surt el nom de l’empresa i genera notorietat, en d’altres poden aparéixer aspectes negatius de l’àmbit intern)?

Si voleu llegir l’article en un blog que parla més en profunditat d’aquest tema mireu aquest link:

 http://www.enriquedans.com/2008/10/la-comunicacion-interna-y-el-efecto-clipping.html

No hay comentarios: